2018. márc. 5.

ez van, ha nem én választom ki, mit kössek pontosan

Tavaly januárban kötöttem magamnak egy kendőt. Ahogy az várható volt, a lányomnak nagyon megtetszett. Főleg az, hogy akkora nagy, hogy mikor fölveszem, a hátamon kötöm meg, hogy ne mászkáljon el. És közölte, hogy neki is kössek nagykendőt.

November végén elkezdtem, tegnap befejeztem. Az volt a terv, hogy kétféle sárga csíkos lesz.

Aztán a lány megtudta, hogy ez neki készül, és beleszólt a színválasztásomba.


Onnantól lett lila.

(De csak azért, mert rózsaszínem nem volt ebből a típusú fonalból, és nem voltam hajlandó venni neki -- ha már az (is) volt a célja ennek a kendőnek, hogy fogyjanak ezek a fonalak.)



Sok minden egyebet nem nagyon tudok mondani róla. A minta jól követhető (Elena Nodelé -- vagyis ez nem volt nagy meglepetés), gyorsan elkészül (már ha az ember csak ezzel foglalkozik és nem más dolgokat kötöget helyette). És blokkoláskor szerencsére meg is nyúlt kicsit, így pont jó a lánynak.

Adatok:
Minta: Once Upon December by Elena Nodel
Fonal: a világossárga: Rial Filati Merino Soft, a lila Rial Filati Merino Soft Fantasy Color. A mustárszínű és az a sárga, amelyikből kevés van csak benne, az pedig Drops Merino Extra Fine
Tű: 4mm, leláncoláshoz 5mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése