2017. júl. 2.

rövid mese a színes rongyokról

Tegnap tie-dye workshopon jártam. Fölmerülhet, hogy mi a csudának, itthon is batikoltunk már a gyerekekkel. Itt, amellett, hogy új technikákat tanultam, és most szép kék lesz a kezem pár napig, megismerkedtem sok, addig csak virtuálisan ismert emberrel. És jól éreztem magam.

A foglalkozást Kacsuk Évi vezette.

Festettünk színátmenetes négyzeteket egy színnel (az enyém sötétkék).

Meg két színnel (türkiz és sárga).

Másnál már ilyenkor is jobban látszottak a színátmenetek.

Aztán hajtogattunk, kötöztünk,

és mindent beáztattunk festés előtt.

Jöhetett a festék.

Szép nagy káosszal járt az egész.

Ma meg kimostam a rongyaimat.

És kitettem őket száradni.

Azon gondolkoztam tegnap, hogy szép meg jó, hogy lesz egy csomó színes pamutvászon-darabkám, de mégis mi a csudára fogom használni ezeket? Mosás közben aztán jött az ihlet. Az a terv, hogy fogunk még hallani ezekről a rongyokról. Meg a maradék festékről is, amit hazahoztam. Azokkal egész konkrét terveim vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése