2017. jan. 11.

a kétszínű nyúl

Amióta először láttam ezt a szegény kis bénafejű nyulat, azóta szerettem volna horgolni ilyet valakinek. Az enyimek már addigra kinőttek ebből a fajta főként összenyálazásra való játékból, mikor más gyerekének kerestem készítenivalót, akkor meg sose jutott eszembe, hogy na ezt is lehetne.

Maris lila nyula pont jókor emlékeztetett erre. Aznap nekiláttam, másnap elkészült. A maradék itthoni pamutfonalkészletből kerestem két egyforma típusú együtt jól kinézőt. Hogy ne unjam annyira az elkészítést, az egyik lába meg az egyik füle csíkos lett. Itt a gondos tervezés meg a minta gyorsan lejegyzetelve. (Ingyenes ugyan, de képként van fönn a tervező oldalán. Nyomtatónk nincs, meg a mintákat egy ideje nem szoktam kinyomtatni, csak ha nagyon muszáj. A Kindle kiválóan alkalmas a célra - viszont ezzel nem sok mindent tudott volna kezdeni asszem.)

Olyan gyorsan kész lett, hogy készítés közbeni kép nincs is róla. A szemét hímeztem, de csak azért, mert nem találtam meg a biztonsági szemeket. (Meglett végül, két nappal később, mikor máskor.)

Farkat is csináltam neki, leginkább azért, mert az is jól rágható. Mivel babának készült, ezért nem pompon lett, hanem horgoltam egy gömböcöt, és alaposan odavarrtam.

Tesztelte is szombaton az, akinek készült. Finomnak találta. Vagyis rendben van.

Adatok:
Minta: Rattle bunny two-legged

Fonal: Bodza ("pitypang" és "körömvirág" színekben, meg egy kevés "szurok")
Tű: hármas

1 megjegyzés: