2015. dec. 30.

üvegpoharak

Ha ajándékozásról van szó, akkor általában igyekszem személyeset csinálni - itt a lényeg félig a kézzel készítettség is.
De mint minden családban, úgy nálunk is vannak "nehéz esetek", akiknek sosincs ötletem. No, most lett, igaz, az utolsó pillanatban.

Az unokatestvérem egy gyerekkori kedves állatát kapta egy söröspohárra - ez a lény közös emlék.

A nagybátyám meg borospoharat kapott Drága hölgyek! felirattal.

Ezek mellé meg a lányomnak készítettem (karácsonytól függetlenül) egy halacskás bögrét, mert a korábbi halacskás bögréjét pár hónapja levertem az asztalról és ripityára tört.

Eredetileg maratómasszávak szerettem volna ezeket csinálni, mert az tuti nem jön le sok mosogatás után se, az üvegfestékekben nem bízom annyira. A maratómasszát viszont sajnos nem találtam meg (majd egyszer csak előkerül).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése