2015. nov. 30.

mi készülhet még könyvjelzőmintából?

Például egy nyakmelegítő. Ilyet se gyártottam még. De hát közeledik a karácsony, Bence kívánságlistáját meg megnéztem egyszer, és aztán úgy döntöttem, hogy jobban járok, ha veszek egy hetes horgolótűt és horgolok egy nyakmelegítőt neki, az kevesebb macera, mint a könyvbeszerzés. Ha már úgyis azt mondta a kék cafrangos sálra, hogy de jó puha, ő is szeretne egy olyat. Nem, olyat én még egyet nem csinálok. 

De eszembe jutott az a bizonyos könyvjelző, amit egyszer horgoltam. És zsiráfos. A leírása meg még mindig megvan. Csak nagyobb tű és vastagabb fonal kell hozzá, meg két nagy gomb. Ebből megvolt a fonal, aztán lett tű is. Nem sokkal később kész is volt a nyakmelegítő. Ami aztán várt vagy három hetet arra a két szerencsétlen gombra.

A kisebbik megpróbálta lerágni, de nem hagytam neki.

Használat közben ilyesmi lehet (a képek itt rendkívül bénák, mert sötét volt az előszobában, nem tudom magamat fotózni, és különben sem az én méretem).

Fonal még maradt, lehet, hogy horgolok még ilyet.

Adatok kíváncsiaknak:
Minta: Giraffe Bookmark by Sheila Nelson
Fonal: Drops Andes
Tű: hetes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése