2015. aug. 5.

rágnivaló puha kiskönyv

Van az a (hülye?) szokásom, hogy szeretek sk. ajándékot adni. És úgy érzem, hogy az első szülinap különleges (na jó, az összes többi is :-)), akkor aztán pláne. A nagyobbik annak idején tyúkanyót kapott csibékkel, ma is megvan, szereti. A kisebbik ma volt egy éves, neki is akartam valami saját játékot készíteni, ami nem volt másé előbb. És ami olyan részekből áll, amit ő is szeret. Vagyis kellett rá egy csomó rágható gomb, és a könyv alak se volt rossz ötlet, állandóan lepakolja a polcot.

Ebből indultunk ki:

Ezután jött a tervezés:

Majd a válogatás az oldalakhoz.

A kisebb részek, minták kiszabása:

Fölvarrása:

A gombokat már úgy varrtam föl, hogy közékerült a plusz egy réteg tömőanyag (aminek sose tudom a nevét, de méteráruként lehet venni), a gombok varrásával fogtam az anyaghoz. Ezután körbevarrtam az oldalakat, közben segítségül hívva kismillió gombostűt.
Ezen a ponton így nézett ki a könyvecske:

A "címoldal" kicsit rövidebbre sikerült a kelleténél. Így hát kapott egy kis hozzátoldást. Plusz még néhány gombot, azokból sose elég.
Körbevarrtam, közben eltört a varrógép tűje is. Aztán a szélét végigöltöttem, hogy ne essen széjjel olyan hamar. Végül megkapta a szülinapos. Két gombot megrágott, aztán onnantól rá se hederített. Csak tudnám, minek töröm magam, elég lett volna neki egy kosár maradék rongy. :-)

Végigfotóztam az összes oldalt, íme:
(Itt megjegyezném, hogy a vonat kocsijai meg a mozdony zsebként is funkcionál, csak nem tettem bele semmit.)


Igen, kellett ez a felirat a végére, mert nem tudok nem önmagam lenni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése