2015. aug. 11.

nagyon régi nyári emlék

Nyolc éve életem egyik legjobb nyarát töltöttem Franciaországban, a lac du Bourget partján, Hautecombe-ban. Aztán két év múlva ismét voltam ott tíz napot. És azóta is visszavágyom.
Most két képet ideteszek 2007-ből, de csak a hangulat kedvéért.

Mindkét látogatásom egybeesett többek között volt a szokásos éves nyári ifjúsági Forummal*. Én ugyan nem résztvevőként mentem, hanem mindkét alkalommal önkéntesként dolgozni az apátságba, de mikor szabadidőnk volt, benéztünk a minket érdeklő előadásokra azért. A kettő közül a 2009-esen kaptunk egyszer talán emlékbe, nem is emlékszem már, mire egy-egy szalagot egy-egy evangéliumi idézettel.

Hordtam is azon a nyáron, mert jó emlék volt, és jól esett ránézni, erőt adott. Csak elég könnyen kioldódott rajta mindig a csomó, féltem, hogy elhagyom egyszer. (Ez a kép nem saját, hanem a kolleganőmé.)

Azóta terveztem rendes karkötőt csinálni belőle. Ki tudja, miért váratott ez eddig magára, de vasárnap a molypikniken meghorgoltam az alapot, 

aztán a következő két estén meg rávarrtam a szalagot meg a gombot.

És most már bátran fogom hordani, nem félek, hogy elhagyom.

*Ennek a kedvcsináló videóját nem is tudom, hányszor láttam, de még akárhányszor meg tudnám nézni. Akár egyszerűen csak azért, hogy belülről lássam az apátság épületét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése