2015. aug. 23.

horgolt alkalmi kislányruha

Anyukám többször mondta már egy-egy kézimunkaprojektem kapcsán, hogy nem vagyok normális. (Azt azért hozzá kell, hogy tegyem, hogy nem én kötöttem kisvakondos pulóvert a lányomnak, és általában több, mint egy hét alatt kötök meg egy-egy pulóvert.)

Erre a projektre ez aztán többszörösen is igaz.

Onnan indult az egész, hogy nyáron hivatalosak voltunk egy esküvőre. Aztán megláttam egy horgolt kislányruhát a facebookon a Barka Bisztró nevű csoport egyik tagjától. Ez annyira mozgatta a fantáziámat, hogy egyszercsak elmentem és vettem hozzá három gombolyag Patakot (törtfehér színben), és nekiestem a hármas horgolótűmmel. (Pedig alkalmi kislányruhát minden másfeledik gyerekruhát árusító boltban lehet kapni, legalább négyfélét.)

Innentől következett hat hét, mikor tömegközlekedés közben is horgoltam olvasás helyett (és közben néha rácsodálkoztam a táskámon a moly vagyok feliratú kitűzőre). Az első hét után például így állt a szoknya-rész:

A végére már nagyon elegem volt belőle, de kész akartam lenni vele. Végül eljött az a nap is, mikor a szoknyát befejeztem. Szép nagy lett, és két hiba is van benne (de nem voltam hajlandó visszabontani). Én tudom, hol van az a két hiba, de megtalálja más is? :-)

A fölső része viszont sokkal hamarabb meglett, ahhoz csak három napra volt szükségem.
Itt még félig van készen csak:

Aztán elkészült teljesen.

A derekához egy lila szalagot kapott, olyan, ami illett a lila alsóruhához. A hátát pedig egy vékony fehér szalaggal kötöttem össze fűzőszerűen. 

Aznap is 36 fok volt, úgyhogy estére már egy vékonyabb ruhát kapott a bulira - de ezt eltesszük későbbre, jó lesz még. Viszont a fölső részét újra fogom horgolni valószínűleg, mert egyrész nem vagyok tökéletesen megelégedve vele, másrészt jövőre szűk lesz már a lányra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése