2015. júl. 24.

gyűrűpárna

Múlt szombaton esküvőn voltunk. Az ifjú pár engem kért meg, hogy készítsek nekik gyűrűpárnát, ha lehet, horgoltat. Én kicsit máshogy értelmeztem a feladatot, mint ők, mert csak a "párnahuzatot" horgoltam, nem az egészet.

Először föltúrtam az internetet minta vagy ötlet után kutatva. Aztán megláttam ezt (valami távol-keleti ír csipkés könyvből/újságból lehet), és innentől nem volt kérdés, hogy milyet szeretnék csinálni.

Alapnak varrtam mintegy tíz perces munkával egy nagyjából 10*15 centis kispárnát fehér szaténból.

Aztán elővettem valami maradék fehér horgolócérnának látszó tárgyat és a másfeles tűt, és horgoltam két tyúkrácsos téglalapot.

Ki is keményítettem őket, hogy kinézzenek valahogy.

Ezután következett egy rakás levél.

A kikeményítésükben segítőtársam is akadt szerencsére.

A virágról külön képem nincs, csak miután fölvarrtam az egyik téglalapra levelestül.

Már csak a körbehorgolás és a szalagok fölvarrása volt hátra, Budapesttől Győrig kényelmesen el is készültem vele.

Az ifjú párnak tetszett nagyon, de én is meg voltam elégedve a végeredménnyel. Kép a gyűrűkkel együtt nincs (egyelőre), ha lesz, azt is kiteszem ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése