2014. dec. 8.

karácsonyi fülbevalók


Ajándékba készült ez az öt pár fülbevaló (a hatodik meg nekem).


Ötleteket szanaszét mindenfelől találtam a neten. A gombosat itt, a sokgyöngyöst itt, a karácsonyfás ennek és ennek a kombinációja (meg kell tanulnom még ezt a drótékszer-dolgot...), a mézeskalácsemberkés saját ötlet (bár biztos más is csinált már ilyet zsugorkából), a hópihe leírása itt van.

Az utolsó pár pedig nekem. A kétévesem alkotása zsugorfóliára, én csak összeraktam fülbevalónak. És majd hordom büszkén. :-)

4 megjegyzés:

  1. Hú de tök jók! Bár én abszolút nem vagyok lógós fülbevalós, és a kicsit is folyton elfelejtem berakni a fülembe. Vagy talán azért, mert a fülem is háklis rá... De ettől még tetstenek.

    VálaszTörlés
  2. Ú, nagyon szépek! A fenyősás a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, abból kell, hogy gyártsak magamnak is. :-) A fenyőfás és a hópihés kivételével megmaradt az összes, kevesen voltunk a vendégségben, úgyhogy majd használom őket én, ha más nem kéri (a gyerekrajzost nem adom persze :-))

      Törlés