2013. ápr. 2.

a kedvenc táskám

Egyszer hirtelen felindulásból varrtam magamnak egy táskát. Mondván, hogy olyat venni úgyse tudok, amilyet szeretnék, és ha már tudok varrni, hát miért ne? Béna volt, meg több sebből vérzett, de évekig használtam, mígnem egyszer csak beleköltöztek a molyok és megzabálták, így a kukában landolt szegény.
A második táska jó nagy lett, és nincs nagyon tartása sem, de néha azt is szoktam még használni.

A harmadik viszont ez.
 
Ekkor jöttem rá, hogy nem muszáj a bélést bélésselyemből varrni, lehet tök más anyagból is, és mikor találtam ezt a remek mintás anyagot, tudtam, hogy ez kell hozzá.
Pont akkora, amekkora kell, belefér csomó dolog, A/4-es méretűek is. A fedőlapjában is van egy zseb, hogy oda tudjam dobálni a használt buszjegyeket meg a tiszta zsebkendőket.
Van hely benne a félliteres flakon víznek, belső zseb az iratoknak (bélésselyemből, cipzárral záródik),
külön hely a kiskanálnak (mert az mindig kell, hogy legyen nálam).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése